jan
9

Hmmm...

Igazából kezd elegem lenni magamból.

Össze-vissza szaraxom és én se tudom mit akarok.

Legutóbb mikor többet beszélgettem a "pírszinges" sráccal (az írás megkönnyítése érdekében legyen "A"), akkor mondta h félelmetes h mennyire nem bízom benne. És ez igaz is.

Őszintén megvallva nem bízom abban h lesz köztünk vmi komolyabb, v h neki komolyak velem a szándékai.

Épp ezért eddig nem zavart volna h mással is randizom, amíg nincs köztünk semmi komoly.

De...

Talán tényleg bíznom kéne benne... Aztán majd kiderül, hogy mi lesz. Aki meg eddig ráért, gondolom ráér még egy kis időt...

Úgyhogy sajnálom kedves X, de épp bízni próbálok valakiben...

Azt hiszem ez a helyes...

Aztán lehet h megszívom (mint mindig) és kedves X se akar utána majd randira hívni, mindenesetre gondolom ő se örülne neki, ha miközben vele 'kavarnánk' másokkal is talizgatnék...

Úgyhogy...

Nem tudom h jól teszem-e amit teszek, gyanítom h nem, de...

De talán mégis. Ha másért nem, legalább a lelkiismeretem teljesen tiszta maradhat. Akinek meg fontos vok, úgyis jelentkezik... Vagy megvár. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://randiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr71866695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

badraniyye 2009.01.09. 13:26:33

Ismertek, idealista vagyok. De vállalom. Szerintem semmi nem működhet bizalom nélkül. Jó, tudom hogy XXI. század meg ilyenek, ne ha nincs bizalom akkor minek az egészet folytatni? Az más kérdés persze, hogy ezt ki kell érdemelni. De ha srác már észre is vette, hogy nem bízol benne, sztem az nagy gáz.
Kató, tudom, ne tedd az összes tojást egy kosárba,
de sztem meg de. XD
süti beállítások módosítása