jan
19

Most először néztem vissza az eddigieket, h mik voltak mindezidáig.

Egy pillanatra megcsapott a szele annak, h pl. X-szel kapcsolatban mi lett volna, ha...

De már nem gondolok rá. És ez öröm nekem. :)

Így kellett történnie, mindennek. Annak hogy összejöttem exemmel, hogy 5 évet lehúztunk, hogy 3 hónapig szenvedtem, hogy pasiztam, hogy jött X és hogy az lett ami, és h most újra épitkezhetek.

Nem mondom, hogy minden szép és minden jó, mert belül hasogat és marcangol a fájdalom.

De jobb.

És lesz még jobb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://randiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2886521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

badraniyye 2009.01.21. 17:37:09

nagyon örülök hogy ezt az utolsó két sort te írtad le Fru!!! (bocs, de csak a szellős részeket futom most át, mert tanulni köll)
süti beállítások módosítása