feb
19

Ki az a hülye aki hóban napozott?

Hagyjuk is... Mindenesetre kb. olyan jól esett, mint az arab tanszék kanapéján aludni. Kirááály volt... :)

Este Corvintetős buli lesz, remélem... Bár elég punnyadt vagyok (én is), de úgy érzem megérdemlem.

Legfőképp mert már beszélni is tudok.

Exem írt levelet anyuék domainjeivel kapcsolatban. Válaszoltam neki és odaírtam h remélem minden oké vele. (Tényleg bízom benne, távol álljon tőlem h rosszat akarjak v ilyesmi.)

Erre visszaírt h épp bassza magát...

Pfff...

Valahol hihetetlen, h még mindig itt tartunk, ahelyett h tudnánk pár normális e-mailt váltani. Mind1.

X

Tegnap fura dolog történt. Hajlamos vagyok rá, h egyik pillanatról a másikra váltsak magamban hangulatot.
Írtam neki még a tali után e-mailt, amire válaszolt, aztán arra én is válaszoltam még, ő meg félreértette amit írtam és asszem picit indulatosan (i hope) írt vissza h ha olyan szar volt (vele?), akkor miért nem szálltam ki?
Erre válaszoltam neki elég hosszan, hogy jó volt. Most se szállnék ki az egészből, de egyszer pont ő mondta h majd jól becsajozik, avval majd jól lekoptat és az majd milyen jó lesz.
Mivel a becsajozás megvolt, gondolom okkal történt...

Meg írtam még neki, h igen, többet láttam belé, mert reméltem h az őszinteséget többre tudja tartani mint a makulátlanságom, hiszen mindenki hibázik, csak van aki beszél róla, és van aki nem.
Ha a Ricsis story nem derül ki, soha, akkor jobb lenne? És őszintén valljuk be, más az én helyzetemben valszeg ugyanúgy nem állította volna le azt, ha vki udvarolgat neki...
De nem bánom h kiderült, újra elmondanám, ha lenne vmi.

Erre jött a válasz: "off"

Akkor reagált utáljára ennyit meg így, mikor föltettem az exemmel folytatott MSN beszélgetést a blogomba. (Akkor határozta el azt is, h nem akar tőlem semmit már.)

Kicsit meglepett ez a reakció. Ebből akár azt is leszűrhetném h még nem teljesen közömbös. Mindenesetre, nem bírtam volna ki, h ne írjak... Fönt volt a labda...

Ment a válaszom: "én még ON ... ha te is akarod - mosolyogva, mert lételemem a harc" :)

 

Kicsit olyan vok mint a főnix, összetörök, aztán újult erővel belevágok mindenbe. A fegyverletétel se az én műfajom, pedig erre készültem.
Asszem a mailemmel erre céloztam h ez távolról se fegyverletétel... 

Inkább harcban bukjon el az ember, minthogy meghátrájon.

Erről jut eszembe, Sangriát csinálok.
Remélem értékelni fogják ma meg holnap. Asszem fotózom a trutyizásom :D
Csak mert izgimizgi :)))

Jahhh és X reakciója az e-mailemre egy sokatmondó ":)" volt.

Tökéletes ellenfél: eldönthetetlen h vajon min mosolyog és miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://randiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr60953213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása