jan
6

Nem is tudom hogy kezdjek neki...

Igazából mondjuk h láttam fantáziát a fiúban. Ami inkább meggyőzött az az volt h webdesignerkedik, ami engem is érdekel, és ügyes is.

Beszéltünk egy darabja msn-en, mikor benyögi h neki randija lesz Ágival.

Tessék?!

Legyen... (Hozzá kell fűznöm hogyha nekem annyira bejön egy pasi h a vesém eladnám h randizzunk akkor se fogok kezdeményezni. Konzervatív vagyok.)

Igazából annyira nem is érdekelt a dolog, jól leoltogattam néha, de ennyi.

Hát az Ágis randi nem jött össze. Sajnálom.

Aztán tovább fűzött engem, hogy oké h több csajt hülyít egyszerre, de én vagyok a favoritja és h ha randizom vele és lesz csók akkor onnantól csak én leszek neki.

Hűdekurvacsábító, nem? :D

Mindenesetre jól szórakoztam a srácon.

Azután történt az előző post-ban leírt eset, szakított velem vki mielőtt összejöttünk volna, nekem meg megint elpattant az agyam és mondtam h okkké akkor talizzunk.

Előben a srác jól nézett ki. A stílus az amit szeretek, hátulról is bejött, csak észrevettem h furán beszél, azaz kicsit lassan, halkan meg olyan vontaottan.

Sebaj, ezt még túl lehet élni végülis.

Elmesélte hogy tavaly szilveszterkor leesett a 3. emeletről. Kivették a lépét meg kegyetlenül összetörhette magát. (Ekkor nem feszegettem a témát, gondoltam kicsit matt részeg volt, megesik az ilyesmi, viszonylag sok mindent el tudok fogadni, illetve próbálok.)

Randi közben kb. 3-4x próbált meg lekapni, én már lassan tökélyre fejlesztettem az elhajolás művészetét.

Tali végén betolta, hogy exe azért szakított vele mert kiderült h skizofrén. És azért esett ki a 3.-ról tavaly mert X ideig nem szedte a gyógyszereit.

Nem tudom ki mennyire látja maga előtt a szitut, én hirtelen egy felvillanó piros fényt láttam.

Az azóta ki is tart.

A bejegyzés trackback címe:

https://randiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr86862133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

badraniyye 2009.01.07. 16:41:11

NA EZÉRT NEM RANDIZOM ISMERETLENEKKEL!!! (SEM)
süti beállítások módosítása