jan
9

Igazág szerint... Volt 5 év amikor én mindenek felett bíztam valakiben. Vagy valamiben. Nem mondom, hogy tökéletesen viselkedtem, sem azt hogy mindent megtettem, de bíztam benne. Az életem tettem volna rá.

Nekem az a kapcsolat volt az első, a legfontosabb, az ami mindenek felett állt.

És mikor ebben csalódnom kellett, akkor bennem összetört minden amit bizalomnak lehet hívni. Önbizalom, bizalom másokban... Bármiben.

Most meg itt van ez a srác, aki olyanokat írt h igazán levett a lábamról, és sikerült elérnie azt, h valami megmozduljon bennem, és hogy elkezdjek igazán érdeklődni...
De persze semmi se lehet tökéletes, mert a telós storyt vagy beveszem, vagy nem, és vagy bánt az, h napokig nem jelentkezik, majd fölbukkan, vagy nem.

Ha biztos lennék abban, hogy ennek az egésznek lehet jövője, és ő is komolyan veszi a dolgokat, akkor egy pillanatig se filóznék azon h vajon randizzak-e mással vagy nem.

Igazság szerint nem jöttünk össze, ezt ő is tudja, egy csók volt, ami jelzi h talán nem vagyunk közömbösek, de még nem is ismerjuk igazán a másikat.

Egyszer már bejátszottam, h mindenhonnan töröltem magam egy seggfej miatt (aki még mielőtt összejöttünk volna megcsalt és szakított is). Mégegyszer nem tettem.

Elismerem, h neten, meg amúgy flörtölgetek is, de mondjuk mégis van valami, ami egy randitól visszatart. Vagy attól hogy átmenjek valakihez és jól érezzem vele magam.

Mintha meghúztam volna magamnak ezt a határt.

És amúgy kurvavicces mert míg én itt baszakodom ezeken a dolgokon, szerintem simán lehet h neki eszébe se jutok. Sőt. :D

Mindenesetre türelmes leszek és megvárom hogy mi lesz a 7vége után. Ha nem keres akkor... Akkor megint lökött voltam.



És kedves X, tényleg nagyon édes vagy, és nagyon örülök h olvasod a blogom, és annak is, hogy ez alapján ennyire szimpatikusnak találsz...
De semmi nem történik ok nélkül. Ha tényleg fontos Neked ez az egész akkor szerintem tudsz várni.
Én tudok.

A bejegyzés trackback címe:

https://randiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr62867554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

badraniyye 2009.01.09. 16:07:46

Megint én meg a nagy szám.
szóval
1. az, hogy egy görény eljátszotta a bizalmadat, nem zárja ki, hogy másban megbizz. Tudom, hogy nehéz, de nem lehetetlen. Sztem esélyt kell adni mindennek, ki tudja mi lesz belőle.
2. nem biztos, hogy ennyit kell ezen agyalni. Nem kell. valószinüleg ő sem teszi, és ezzel nincs semmi baj.
3. ne akarj egyből komolyat, azt megérzik és menekülnek. Élvezd a jelent, meg örülj h mi volt és kész. Aki az elvárásaiban él, az elfelejti a MOST-ot élvezni.

bocs hogy igy belepofázok mindenbe, csak szeretem amiket irsz, és hát ezért komment a komment
:) pusz

FruFighter ˙°¤..¤°˙°¤..¤°˙ randiblog.blog.hu 2009.01.09. 16:39:27

Én meg szeretem a kommentjeid :)

És igazad lehet...

Néha elgondolkodom h fogni kéne az agyam és kibaszni a picsába :D Jobban ellennék nélküle :P
süti beállítások módosítása